mina homies!

.
Här är min vackra storasyster. Plyma ( Plymouth Belvedere)
Hon är en norsk skogskatt på 8 månader.
Hon tycker inte om när jag vill busa med henne så mycket, hon kan vara en riktig liten suris.
Men jag älskar henne ändå.
.
.
Här är min vackra lillebror Eino, (mamma tyckte att han skulle ha ett finskt namn så hon inte är ensam finne i familjen ;) )
Han och jag är jätte bra kompisar, fast jag tycker om att naffsa lite på honom och dra honom i svansen.
Vi har våra tvister men vi älskar varandra ändå.
.
.
Här är min älskade storebror Plupp , han har tyvärr sprungit bort och varit borta alldeles förlänge.
Men jag saknar honom och hoppas han har det bra vart han nu är och att han vill komma hem till oss snart.
Vi brukade ligga nära varandra i soffan och sova.
.
/ puss Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0