Dålig uppdatering!

Jag vet att jag är himmlans dålig på att uppdatera men tänkte skriva lite om vad som hänt !


Luna blir duktigare för varje dag när det gäller enklare komandon som sitt, ligg , stanna.
Hon växer även så det knakar och idag så fick hon en ny sele, som min kära fader köpte.
Han är här uppe i jämtland och hälsar på oss med min plastmamma & deras lilla hund.
Jag ska förklara lite hur min hund fungerar.
"Livlig hund med mycket energi. Älskar människor och att busa med andra hundar.
Men har även respekt för hundar som verkligen markerar att nu får det vara nog.
Hon är även väldigt envis, precis som Huskys brukar vara.
Hon tycker om att "busa" med katterna vi har här hemma & tugga på allt som är smått.
Men kan även ligga och ha morgonmys i sängen med mig och min sambo.
Går bra att åka bil, och helst vill hon sitta fram i knät , inte kul att sitta bak själv heller.
En bra hund, med bra psyke. Envis , men världens snällaste & goaste"
Tänkte slänga upp lite bilder på henne i ett eget inlägg , så får ni se lite hur hon ser ut.
Voff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0