Såja.

Nu är 2011 över och jag hoppas att 2012 blir ett bra år.
.
Jag har iallafall varit på en veckas semester från katterna, först hälsade vi på mattes släktingar och föräldrar.
Lekte lite med morbror Chico , han är en liten skällig sak.
.
Hade en trevlig vistelse i Västerås.
Efter turen till västerås så åkte vi vidare till Karlstad för att hälsa på Demon ( en husky blandning) och hans ägare.
Jag var en rätt tjurig liten dam mestadels av tiden. Men jag tyckte även dom honom.
Sen när alla raketerna satte igång vid 00.00 så är jag glad att jag hade en hundkompis.
.
Sen efter några få dagar där så blev det hem till mitt kära Jämtland.
Efter bra många timmar så var jag äntligen hemma hos mina söta katter.
.
/puss Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0