snö!

Nu har vi verkligen super mycket snö här i lilla Stugun.
Vilket jag älskar att gräva i och bara hoppa omkring.
.
Igår (lördag) så var matte och husse iväg under kvällen och då fick jag vara hos min bästakompis Oliver.
Jag saknade mina människor, men dom kom ju hem som alltid så då vart jag glad.
.
Imorgon ska jag åka bil in till stan med husse & matte. Så ska vi in på djurmagazinet så ska matte köpa en klicker och jag får nog också nått roligt. ( som alltid ) hihi.
.
Nej nu ligger jag här i soffan och tuggar på mitt supergoda ben som jag fick idag efter att jag hade varit duktig och varit lugn hemma medans dom var iväg och handlade en liten stund.
/Puss Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0