Vad kan jag nu?

Ja snart är man 6 månader då.
Tänkte skriva lite om vad jag har lärt mig under min tid här på jorden.
.
- Jag kan gå lös, ( så länge jag inte hittar något super intressant då lyssnar jag inte riktigt)
- Jag kan sitt.
- Ligg.
- Vacker tass ( eller ja, dom säger bara ; Tassen)
- Give me five.
- Hoppa.
.
Nu försöker jag lära mig att hoppa på dörren när dom ber mig så jag öppnar själv, men bara när dom säger till. Fast jag brukar vara lite bråkig och öppna den när dom inte märker, ( men dom låser dörren :( )
Ha även fått dragit mer nu när det är snö och jag verkligen ÄLSKAR att springa med min lilla madrass.
Matte & Husse är super stolta över mig :)
.
/ Puss luna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0